Nerodia. Pretože tu už nikto nič negarantuje.

Autor: Jarmila Mikušová | 15.12.2007 o 7:42 | Karma článku: 12,24 | Prečítané:  4301x

Husákove deti nerodia. Nerodia ani deti Helmuta Schmidta, Valéryho Giscarda d'Estainga alebo Jamesa Callaghana (respektíve Margaret Thatcherovej, veď kto už si pamätá Callaghana). Bez podrobnej analýzy presných štatistík, ignorujúc nejaké tie pozitívne odchýlky v Škandinávii či nárast populácie následkom imigrácie z bývalých kolónií, možno jednoducho skonštatovať, že bieli Európania okolo tridsiatky nerodia toľko, čo by MOHLI.

A nie, na príčine nie sú legálne interrupcie, ako si v súlade s agendou myslí Jana Tutková. A nie, kult štandardizovanej rodiny sa nám tu nerozpadá kvôli diverznej činnosti sociálneho štátu, ako píše Lukáš Krivošík.

Husákove detiská dobre vedia, že im nikto nič nedá zadarmo. A tak si profilujú kariéru a v časoch, ktoré nutkavo akcentujú krátkodobé efekty a pominuteľné zázraky, si berú hypotéku na obdobie, za ktoré by ruku do ohňa nedal ani prognostik s krištáľovou guľou. Niet inej cesty. Keď si neurveš ty, urve si niekto iný ako transformácia voľakedajšieho „kto nekradne, okráda svoju rodinu".

Kariérne kamarátky mi spávajú so ženatými chlapíkmi a nechápu, kde robia chybu, veď chcú len trocha obyčajnej rodinnej dôvernosti. A ďalšia mi ako diplomovanému teoretikovi nad šípkovým čajom rozpráva o VZŤAHU. Nie o svojom partnerovi, ale o tom, aký je VZŤAH a ako sa míňa s jej očakávaniami. Nechce radu, ale ja jej poviem: Don't be so self-centered a urazím ju. Kde ešte na slobodnom trhu nájsť človeka, na ktorého sa možno nielen chvíľu obdivne pozerať, ale aj dlhodobo spoľahnúť?

Muž a žena - zápasníci sumo v dizajnérskych oblečkoch
Vždy som tvrdila, že chlapci z reklamného priemyslu sú vizionári, ktorí symboly kolektívneho nevedomia a všeobecné tendencie v spoločnosti vychytávajú skôr, ako si my bežní začneme uvedomovať, že „tu už nikto nič negarantuje". Vizionári už teraz správne tušia, že žena a muž sa ocitajú v priestore, v ktorom budú bojovať o kus vzrušenia, ktoré možno opakovať vždy s niekým novým. Na deti tam veľa fleku nezostáva.

Mizerná reklama. Výstižná metafora.




Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Bývalý šéf Tiposu pôjde do väzby, rozhodol Najvyšší súd

Do väzby okrem Barcziho pôjde aj exšéf IT Prelec.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Fico Kalavskej ukázal dvere

Kto po tejto skúsenosti podá Smeru ruku?


Už ste čítali?