reklama

Nerodia. Pretože tu už nikto nič negarantuje.

Husákove deti nerodia. Nerodia ani deti Helmuta Schmidta, Valéryho Giscarda d'Estainga alebo Jamesa Callaghana (respektíve Margaret Thatcherovej, veď kto už si pamätá Callaghana). Bez podrobnej analýzy presných štatistík, ignorujúc nejaké tie pozitívne odchýlky v Škandinávii či nárast populácie následkom imigrácie z bývalých kolónií, možno jednoducho skonštatovať, že bieli Európania okolo tridsiatky nerodia toľko, čo by MOHLI.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (143)

A nie, na príčine nie sú legálne interrupcie, ako si v súlade s agendou myslí Jana Tutková.A nie, kult štandardizovanej rodiny sa nám tu nerozpadá kvôli diverznej činnosti sociálneho štátu, ako píše Lukáš Krivošík.

Husákove detiská dobre vedia, že im nikto nič nedá zadarmo. A tak si profilujúkariéru a v časoch, ktoré nutkavo akcentujú krátkodobé efekty a pominuteľnézázraky, si berú hypotéku na obdobie, za ktoré by ruku do ohňa nedal aniprognostik s krištáľovou guľou. Niet inej cesty. Keď si neurveš ty, urve siniekto iný ako transformácia voľakedajšieho „kto nekradne, okráda svoju rodinu".

Kariérne kamarátky mi spávajú so ženatými chlapíkmi a nechápu, kde robia chybu, veď chcú len trocha obyčajnej rodinnej dôvernosti. A ďalšia mi akodiplomovanému teoretikovi nad šípkovým čajom rozpráva o VZŤAHU. Nie o svojom partnerovi, ale o tom, aký je VZŤAH a ako sa míňa s jej očakávaniami. Nechce radu, ale ja jej poviem: Don't be so self-centered a urazím ju. Kde ešte na slobodnomtrhu nájsť človeka, na ktorého sa možno nielen chvíľu obdivne pozerať, ale ajdlhodobo spoľahnúť?

Muž a žena - zápasníci sumo v dizajnérskych oblečkoch
Vždy som tvrdila, že chlapci z reklamného priemyslu sú vizionári, ktorí symbolykolektívneho nevedomia a všeobecné tendencie v spoločnosti vychytávajú skôr, akosi my bežní začneme uvedomovať, že „tu už nikto nič negarantuje".Vizionári už teraz správne tušia, že žena a muž sa ocitajú v priestore, v ktorombudú bojovať o kus vzrušenia, ktoré možno opakovať vždy s niekým novým. Na detitam veľa fleku nezostáva.

Mizerná reklama. Výstižná metafora.




Jarmila Mikušová

Jarmila Mikušová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ktovieFoto: Juraj Bartoš Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu