Lebo epilator si kupuju aj cyklisti :) takze reklama ucel ma, ale s tou minutazou by to do telky cele neslo a museli by to moc skratit a asi by to nemalo moc vyznam :(((
A čo reklamy, ktoré sa vracajú do minulosti? Kto by to bol pred vyše dvetisíc rokmi povedal... (Len pre otrlých a O.P.) http://www.youtube.com/watch?v=Zc20M-m9Dbw
No ja som si povedala, ze najskor dam seminarku a potom johna, ale uprimne - zasekla som sa asi v polovici a asi to necham na zajtra. Je to fajn napisane, ale mne dnes nefunguje ani jedna hemisfera.
Niečo podobné som ráno povedal vedúcemu vydania. Nakoniec sa mi v hlave predsa len čosi prebralo a od samej radosti som vzal služby na ďalšie dva dni :-) A Ty sa nepodkopávaj, človek s anulovaným myslením by takýto článok nenapísal.
jedine, co si zabudla vysvetlit, je, ze preco nepracujes v reklame ty. Mozno preto, ze by ta rychlo odnaucili od grafomanskych slovnych spojeni, do ktorych si taka zamilovana (tendencia postmoderny k egoistickej sebaláske, hyperbola vykaleného kreatívca, predajné dievčatá na poli filozofie a prognostiky). Ak sa este s tym predajnym dievcatom, co robi o2, kamaratis, skus si nechat vysvetlit nieco o uplne zanedbatelnom vplyve klienta na kreativitu. S tym diplomom z jadrovej fyziky urcite rychlo pochopis, ake udesne kraviny placas (napr. Kreatívny riaditeľ si asi práve niečo šľahol, keď toto povolil do distribúcie).